28 Ara 2011

Wish List For 2012

Eee wish list yapmadan olmaz.Bi can havliyle list yapim dedim çünkü kaldı 2 gün.
Hani ya yapmazsam, çok geç kalırsam Santa bana bişi getirmez diye tırstım aniden.
Hayal kurmak bedava,üstelik istemezsek kim ne bilsin de yapsın di mi ama.
"İstemek başarmanın yarısıdır","çalış seninde olur" gibi geyiklere girmeyeceğim;bilesiniz!!!
Beğensek de beğenmesekte;aman işim olmaz yılbaşıyla desek de,yine de insan sanki bi umutlanıyor.
Herşey sanki yeniden başlıyor yada başlamak için bize bir fırsat tanıyor gibi hayat!...
Herşey gönlünüzden geçtiği gibi olsun,sizi ne mutlu ediyorsa onu yaşayın,içinizi huzurla dolduran insanları alın hayatınıza,size sorun yaratanları çıkarıp atın;inanın ki en büyük lüksümüz budur.
Şikayet etmeyin;iş-güç,günlük kaoslar,gereksiz küçük-büyük tartışmalara,hırslara,
küskünlüklere gülüp geçin,sıkmayın canınızı nolur...
Sağlık olsun,iç huzuru olsun,ferahlık olsun,isteyene aşk olsun, isteyene bebek gelsin ne dilerseniz o olsun yaşamınızda.
Para,borç,kavga,sıkıntı hepsi kapının önüne konsun bu yılbaşı da.
Hatta dolapları bile boşaltın giymediğinizi verin, salın gitsin bi ihtiyacı olana; o kadar iyi geliyor ki onların birilerine yaradığını düşünmek,çıkarın verin birilerine kullanmadığınız tabak çanağınızı da.
Boşaltın,atın eskileri hayatınız gibi evinizi de ferahlatın bence.Açın pencereleri ve evdeki kasveti de salın dışardaki soğuk havaya.
Beni okuyan,okumayan tüm herkese en önce çok sağlıklı bir yıl diliyorum,eğer sağlığımız yerinde olursa herşeyin üstesinden gelebiliriz.Sizi seviyorum.Mutlu olun çok....

Şimdi de sırada wish listim:

Yazmak için ilk adımı attığım kitabımı tamamlamayı diliyorum.Ve hatta dileği abartıp kitabımı D&R daki standlarda hayal ediyorum.

Kredi almak zorunda kalmayacağım bir borç-alacak dengesi kurmayı hayal ediyorum.Bunun olabilmesi için alışveriş hastalığından kurtulmayı ümit ediyorum.

Kocamla 15 yılı aşan birlikteliğimizde etmediğimiz kavganın beş katını ettiğimiz şu 2.5 yılı unutmak ve bir daha asla onunla kavga etmek zorunda kalmak istemiyorum.Biraz daha sorumluluk sahibi olup, hızlı olmasını,aksiyon alabilme ve zamanında bir şeyi yapabilme kabiliyetinin ona  bir çip şeklinde yüklenmesini diliyorum.

Güzel bir ev istiyorum,yıllardır aklımda olan dekorasyon fikirlerimi(modası geçmeden) artık hayata geçirmek ve bir türlü açamadığım çeyizlerimi açıp tadını çıkararak,sağlıkla kullanmak istiyorum.

Bu yıl bana 12 senelik satış hayatımı zehir eden ve heba eden insanın hayatının bir şekilde zehir olmasını diliyorum.

Daha çok seyahat edebilmeyi diliyorum.Ve mümkünse hep yurtdışı takılmak istiyorum.

Tüm ailemin ve beni gerçekten seven, arkamdan atıp tutmayan tüm sevdiğim insanların çok sağlıklı olmasını diliyorum.

Anannemin en az ayda bir kez rüyama girmesini istiyorum.Onu çok özlüyorum,en azından rüyamda görebilmeyi diliyorum.

İkinci kez anne olmak isteyip istemediğimi bilemiyorum.Sanırım önce evlilik hayatımı yoluna koyabilmeyi diliyorum.

Rejime başlayıp bozmamayı ve bi on kg daha vermeyi istiyorum.

Bu yaz kızımla beraber Disneyland'e ve Londra'ya Emre'nin yanına gidebilmeyi istiyorum.

Daha çok cranberry cheese yemek istiyorum.

En azından bazı geceler  kızımı bırakıp dışarı çıkmak için vicdanımın rahatlamasını diliyorum.

Bizim kızlarla daha çok aktivite yapabilmeyi,her eve geç gitme seansından sonra annemle kavga etmemeyi diliyorum.

Huzur,sağlık,bol para ve şahane bir hayat diliyorum kısaca.Santa,tanrı,ilgili kişiler duyun sesimi....

4 yorum:

  1. hersey gonlune gore olsun :)mutlu bir 2012 dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Böyle yorum yaptığınızda çok duygulanıyorum.Çok çok teşekkür ederim seninde tüm hayallerin gerçek olsun....:)))

    YanıtlaSil
  3. Kuzu bb, ne istiyorsan olsun hatta daha fazlasi olsun. Ben de ev istiyorum ev, bir de su cip olayi super bir sey.. kesinlikle tam saydiklarin icin kullanilsin. Optum Kib Bye

    YanıtlaSil
  4. Çooook beğendim yazını cnm.
    Tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileği ile muhteşem yazılarının devamını diliyorum. Kitabının ilk alıcılarından olurum inşallah (D&R'dan).

    Kuzunla ve kocanla yeni bir evde (kira değil) huzurlu ve sağlıklı yaşamanızı diliyorum.

    Öptüm.
    Ünlülerin arkadaşı arkadaşın Yeşim :))

    YanıtlaSil