5 Ara 2011

Kendini bok sanan gereksiz elit kesim

Az önce yemek yerken bi anda aklıma geldi.Ne zamandır bu konuya değinmek istiyordum.
Şimdi ben bazı tip insancıklara uyuz oluyorum söyle ki;

Mesela sürekli kendi hayatı ve çevresinden bahsederken;

"Ay bi doktor arkadaşım var ondan duydum .... yapmıcakmışız."(Yalan;o dr. dıdısının dıdısının bişeysi ve sen her duyduğun insanı arkadaşım gibi tanıtarak bizi mi yiyosun)
"Benim bi psikolog arkadaşım var çocuklara .... davranmamak lazımmış."(Yalan;o psikolog arkadaşın diil kendi psikopat çocuunu götürdüğün pedagog bir önceki uydurma sohbetinde bundan bahsetmişstin ama kafan çalışmadığı için unutup bizi yiyosun)
"My Gym in sahibi benim arkadasım sölim sana indirim yapsın..."(Yalan;Biliyorsun ki ben çocumu ne gymboreeye ne de my gym'e götürmem,atlayıp zıplarken yanında bişiler öğrenebileceği bir yere gönderiyorum bu nedenle için çok rahat atıp tutuyorsun indirim vs diye.)
"Ay bi arkadaşım internet sitesi kurdu Amerikadan şahane şeyler getiriyor.Mutlaka almalısın."(Yalan;oranın sahibi de arkadaşın değil çünkü bana 21 tl kargo geçirdikleri için aradığımda senin adını söyleyince söyle bir kaldı kadın,arkadaşın olsa aa evet falan derdi heralde.)
"Valla şekerim bi rakdaşım var  Demet Sabancı'nın,Carolin Koç'un falan komusu ben de geçen onlardaydım ordan duydum Ivana Sert barışmış kocasıylan..."(Yalan;sans eseri Kemer Country'de oturan bi tanıdığın varsa ne ala,bir pazar brunch'a gidip bahçeden yan villa dedikodularına kulak misafiri olduğun aşıkar.Hergün Carolinlerle berabermiş gibi yiyemezsin bizi.)
"Ay benim bi arkadaşım butik pastane açtı bilmem nerde ben tüm pastaları ondan alıyorum,eve de yolluyor..."(Yalan;orda pastanın dilimi 12.5 tl iken senin gibi bi boktan anlamayan,üstelik çimri, üstelik yalancı bir insanın ordan pasta istemesi imkansız.Hadi bir kere oldu diyelim bunu hayat tarzın gibi yansıtma bunu da yemiyoruz.)
"Valla benim kocam Chivas'ın yanında Bolivar Royal Corona purosu içmeden duramaz,bu nedenle evde hep bulundurum.(Yalan;hayatındaki öküzü tanımasak hadi neyse diycez ve bunu yiyeceğiz.Bilmiyor muyuz evde don paça .... bi viski koysana beaaaa"diye böğürdüğünü.)

Yani daha çok örneğim var ama inan yazarken bile cinlerim tepeme çıkıyor.
Ulan sanki kadın tüm ülkedeki Proflar,avukatlar,iş dünyası,Tüsiad,Müsiad,Osd vs vs ne kadar dernek,ne kadar kalantor varsa,ne kadar üst düzey varsa kanka.Sanırsın her hafta Hello'da resimleri çıkıyor koca kanepede balo kıyafetiyle oturmuş etrafında sülalesiyle.

Böyle varoş,böyle,kafasız,böyle kalitesiz,böyle yüzeysel insanlar malesef hepimizin hayatında var.Ve ben bunları, bu paçozları kalitemle,salon kadınlığımla,cool luğumla döverim arkadaş.
Sen kimsin bana çocuk yetiştirmeyi öğreticek,sen kimsin bana benchmarking yapacaksın,sen kimsin bana sosyetiklikten bahsedeceksin.Sen kimsin biliyor musun ezik,malın tekisin bizim gözümüzde.

Ps:Buradaki örnekler tek bir kişiden alınmış değildir çeşit çeşit  sinirime dokunan insan müsvettelerini harmanladım.Şimdi beni arayıp aa o kim,aaa bu kim falan demeyin.Düşünün bunlardan kaç tane çıkıyor karşımıza günde...


 

5 yorum:

  1. Hacı,kralsin ya duygularima tercuman olmussun..

    YanıtlaSil
  2. Zuahah..Bu yazin bana gecenlerde blogta girdigim 'neden sinir olurum, neye gicik kaparim' postunu hatirlatti.

    Neden boyle bu insanlar soyliyeyim ben sana.Cunku bildigin hepsi sonradan gormeler. Babalari bir sekilde ozal zamaninda bir gecelik faizlerle koseyi donmus,soyu sopu, aile olmayan tipler.

    Ama maalesef kendilerini ancak kendi gibi sonradan gormelere satabiliyorlar. Onlar icin kollarina takilmis 1000 euroluk bir pacavra,dillerinden dusmeyen markalar, taksitle-krediyle edindikleri filanca tasarimciya ait koltuklari birer statu meselesi. Toplumda ancak bu sekilde varlar.

    Onlari elinden alirsan hicbirseyleri kalmiyor oysa. Bana uzak allaha yakin olsunlar. Nefret ederim boyle insanlardan. Hatta bunlardan Izmir'de daha bir cok vardir. Bak aklima geldikce sinir oldum...

    YanıtlaSil
  3. :))))süperr döktürmüşsün gene bacım hahahha

    YanıtlaSil
  4. ahahahahah süpersiniz yalnız değilim demek.şahaneeeee

    YanıtlaSil
  5. okurken gülmekten bayıldım.muhteşeeeeem...

    YanıtlaSil