23 Ara 2011

Kendim için seçtiklerim...

Ögrendim ki...
Karsısındakini kırmamak ve inanclarını savunmak arasında cizginin nereden gectigini bulmak zor.


Ögrendim ki...
Duvarda asılı diplomalar
Insanı insan yapmaya yetmez.



Ögrendim ki...
Iki insan ayni seye bakıp
Tamamen farklı seyler görebilir.



Ögrendim ki...
Düştügün anda seni tekmeleyecegini dusunduklerinden bazıları Kaldırmak için elini uzatır.



Ögrendim ki...
En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz.



Ögrendim ki...
Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz de
Bazıları hiç karşılık vermiyor.


Ögrendim ki...
'Bittim' dedigin andan itibaren Pilinin bitmesine daha cok var.


Ögrendim ki...
Insanlarin basina ne geldigi degil O durumda ne yaptiklari onemli.



Ögrendim ki...
Ne kadar yakın olursa olsunlar
En iyi arkadaslar da ara sıra üzebilir.
Onları affetmek gerekir.



Ögrendim ki...
Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır.



Bu yazı az önce bana mail olarak geldi.Ve içinden bazılarını bana uyanları seçtim.En çok da en sonuncuyu sevdim ve sizin için yazdım...

Have a nice weekend!Bu havada nasıl olacaksa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder