23 Ara 2011

Quick bi frıday saçmalığı...

Yıllardır her sabah 6 da kalkmak ve hiç sabah mahmurluğu yaşama lüksüm olmaması ne kötü.Ben yapamıyorum diye sanırım sabah bir türlü uyanamayan,ayılamayan,mıy mıy,suratsız,lanet olanlara da sinir olurum;ki bütün ailem bu türden insanlarla dolu.Ne şanssızlık!!!
Sabah kalkıp zınk diye ayılmak ve günün getireceklerine hazır olmak aslında çok güzel.Hele haftasonu erken kalkmak bence şahane.Ne kadar erken başlarsam o kadar uzun olur mantığıyla hep bir gün önceden yapılmış planlarla haftasonuna hazırlanmayı seviyorum.
Mesela ne kadar paçoz olursam olayım cuma akşamı tüm kızsal olaylarımı(kıl,tüy,kaş,oje,saç vs.) halledip cts ye full girmek gibi bi takıntım var.
Bir programın olsa da olmasa da.Tüm hafta işte giydiğimiz insanlık dışı kıyafetlerden sonra haftasonu insanın kadın olası geliyor.İnsan gibi bişiler giymek,düzgün olmak istiyor.
Şimdi ben bu konuya nerden geldim bilmiyorum.Bazen böyle oluyor.Yazmak için aklımda bir fikir varken bambaşka şeyler yazıyorum ve o fikrimi unutuyorum.Ahanda tam şu an öyle oldu.Daha fazla uzatmadan bu saçmalığa bir son verdim.Valla sorry...Ne diyeceğimi hatırlayınca yazarım.Hadi çabuk,hızlı,nice bi cuma olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder