30 Ara 2011

Latest Cuma postası

Herkeste bir telaş...Sanki bugün bitince uzuuuuun bir tatile gidiyormuşuz hissi,kafada yapılacak yemekler,son dekorasyon fikirleri,son alışveriş eksiklerinin planlanması.

Kimse bu cuma iş yerinde kimseden performans beklemesin.İşte daha önce de söyledim kimse demesin ki "amaaaaan yılbaşını iplemiyorum" hepimizde hem cumanın verdiği rehavet,hemde yarının büyük gün olduğuna dair gizli bir inanç var.

Mesela ben kesinlikle kafamı toparlayıp işe konsantre değilim.Aklımda My Town da birikmiş paralarımla şehrime yeni yeni binalar eklemek,Smurf village'imde Şirine'ye bir ev yapmak ve Fashion City dükkanıma yeni güzel kıyafet siparişleri vermekten başka bir düşüncem yok.
Haa bir de çok zamandır Lazanya yapmadığım için güzel olacak mı diye bir endişem var.Yani aklım kesinlikle ofisin içinde gezinmiyor bu sabah.Mesela ojelerim çıkmış hemen gidip onları halledesim var.Yarın bi föne gidermiyim acaba,elma salatası yapıcaktım ama hıyar almayı unuttum bu akşam almalıyım,bir de yılbaşı pastası için taa yokuşun altındaki pastanede inip sonra ya taksi bulamazsam ikilemi var kafamda.
Böyle karışık bir cuma hali.
Hepinize yeniden mutlu yıllar diliyorum 2011 in son cuma postası olsun bu.Seneye görüşürüz nihohahahahah(iğrençleşmeden bye!!!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder