15 Ara 2011

Takarım,taktım ,takıcam...

Sabah evden çıktığımda zifiri karanlık oluyor(zifiri böle mi yazılır ya da her neyse çok karanlık yani).Servise biner binmez uyku moduna geçmeye çalışıyorum.Perdeleri çekiyorum ve tam köşeyi dönerken de güneş gözlüğümü takıyorum.Evet her sabah aynı şeyleri yapıyorum.Tabii etraf karanlık olunca ve beni güneş gözlüğüyle gören diğer servis halkı herhalde "bu karı manyak" diye düşünüyor ki geçerken şöyyle bi bakıyorlar.Ben de her sabah içimden "ne bakıyosun aq'mun" diye söyleniyorum.Olay biraz tuhaf görünse de ben migreni olan bir şahsiyetim ve ani ışık çarpmaları ki bunlar; araba farı,sokak lambası,pavyon ışığı misali dükkan tabelaları gibi... gözüme girince aniden migrenimin tutma olasılığı çok yüksek.İşte bu nedenle gözlük takıyorum.Ayrıca ben gözlüğü her mevsim ve her hava koşulunda takıyorum.Ne var bunda? Bu benim hayatta vazgeçilmezim.Her çantada 2 tane,arabada mutlaka 1 tane yedek sunglasses olayım var benim.Yağmur da yağsa,kar da yağsa,çığ da düşse takarım arkadaş.Tarzım bu.Hatta bazı zamanlarda kafamdakini unutup çantadan yeni bir gözlük çıkarıp takmışlığım bile var.
Neymiş bilip bilmeden yargılamayacaksın kardeşim.Takıyorsak sebebi var.Sabah yine dellendim aklıma bunu yazmak geldi.Hadi bas git şimdi aklımdan...

2 yorum:

  1. Haaa ben de senle calismadan once' hasbam sanki holiwid yildizi' demistim icimden,hani sen halka karismiodun ya=) ama ne zaman ki seninle cok guzel esneyip,tarhana yedim ahanda dedim esasli kiz bu=) Optum Kib Bye

    YanıtlaSil
  2. amanda beni holiwud yıldızı sanırmış.Amanda ne mutlu ki halka böyle bir imaj verebilmişim.Aslan arkadaşım benim be esas esaslı kız sensin.muckssss

    YanıtlaSil