29 Ara 2011

Hamburger

Hergün önünden geçerken üzüldüğüm bir konuya değineceğim bugün.

Türk girişimci zihniyetin açmış olduğu hamburgercilerden söz ediyorum.
Burger House ,Hand Made Burgers vs isimleri her ne ise.
Ben bu tip dükkanların dolu olduğunu hiç görmedim.Şahane dekorasyon ve masalardaki "paradan kısmadık dayadık size Heinz sosları" şeklindeki sunumları bile içeri müşteri çekmeye yetmiyor.
İlk önceleri kesin bi gidip yerim ben burda derken bakıyorum in cin top oynuyor.
E insan da haliyle tırsıyor.Şimdi kimbilir et kaç günlüktür,acaba patatesleri kızartacak fritözün fişi takılı mıdır,ekmeği bayat mıdır?diye düşünüyorum çünkü insan girmiyor içeri.Siyah önlüklü garsonlar hababam kapının önünde sigara molasında.Üzücü!


Mesela bu resim ilk ve tektir
.Kesin açılış günü bedava dağıttılar ki o kadar insan var içerde.
Normalde imkansız bir olay.

(Bir de bu konudan ayrı tuttuğum insan düdükleme merkezi olan Dükkan burger var ki o başka bir yazı konusu olsun,sinirlerim bozulmasın şimdi.)(aaa ama orada yer yooook falan demeyin bana sakın!!!)

Ben Hamburger çok severim ve bugüne kadar yediğim en şahane hamburgerleri GBK da yedim.

O kadar şahane lezzetli,binbir çeşit,istediğini ekle-çıkart,soslar desen enfes,ortam kalabalık,sıcak,şenlikli.
Yani diyeceğim şu ki biri bi deliğe bi taş atıyor sonra yüz Türk girişimci zihniyet de arkasında atıyor ama olmuyor.Önce bi bak,bi fizibilite yap,mesela Acıbadem'in en kuş uçmaz yerinde tutma o dükkanı,sonra da sinek avlama dimi arkadaşım?
Yazık yani.Bi burger lover olarak daha başarılı işler görmek istiyoruz Anadolu yakasında.
GBK duy sesimi aç yeni bir restoran,geçirtme bizi karşılara.Lütfen....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder