22 Ara 2011

Ahahaaayyyt!!!

D&R 'dan online kitap almaya; yorumu çok olan kitapları incelemeye bayılıyorum.

Ipad 'den Naz'a şahane oyunlar,puzzlelar,boyamalar indirmeye bayılıyorum.

Ipad 'in herşeyine bayılıyorum aslında.

Hayvan gibi yemek yemediğimde ve 2 lt suyu bitirip 3.cüye geçtiğimde kendime bayılıyorum.

Saçlarımı düzleştiriciyle düzelttiğimde sanki hergün kuaföre gidiyormuş gibiyim ama gitmeyip vakitten kazanmaya ve güzel olmaya bayılıyorum.

Tüm faturaları, kartları ödediğimde ajandamdaki "tik" lere bayılıyorum.

Oxxo dan alışveriş yapınca verdikleri minik gerçek çam ağacına bayılıyorum.

Bath and bodyworks te nereye bakacağımı, neyi koklayacağımı şaşırmaya ve şahane yılbaşı hediye paketleri yapmalarına bayılıyorum.

Yılbaşında Hande'nin de bizle olmasına bayılıyorum.

Akşam eve varabildiğimde zili çalınca Naz'ın "anneeeem geldiii yaşasııın" çığlığına bayılıyorum.Üç kat merdiveni adeta ışınlanarak çıkıyorum.

Sabah erken saatte  haftasonu arabama atlayıp tek başına alışverişe gitmeye bayılıyorum.

Caddebostan Migrosta ve Macro'da alışveriş yapmaya bayılıyorum.Ama en çok Migros Sanal Markete hayatımı kolaylaştırdığı için çoook bayılıyorum.

Pazar günleri akşamüstü Dayımlara gitmeye ve makara kukara yapmamıza bayılıyorum.

Kızımla öğlen uykusu uyumaya bayılıyorum.

Starbucks'ta white mocca içmeye,Nero'da kova ile çay içmeye ve saatlerce oturabilmeye bayılıyorum.

Seda'nın hayatımıza kattığı heyecanları hergün bbmden öğrenmeye bayılıyorum.

Blackberrynin herşeyine olmasa da BBM e bayılıyorum.Ve itiraf ediyorum BBM bağımlısıyım.

Bir şişe tılsımı tek başıma içip kafamın güzel olmasına bayılıyorum.O kafayla kendi kendime gülme krizine girmeye bayılıyorum.

Galiba kendime de bayılıyorum.

Bayılıyorum diye diye sizi baydığımı bilmeye bayılıyorum.Ahhahahahaayyyyyt....

4 yorum:

  1. Ben de sana bayılıyorummm minnakım:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de sana bayılıyorummm minnakım:)))

    YanıtlaSil
  3. aaa sanada bayılıyorum o görmediğim oteline de...

    YanıtlaSil
  4. Seda'nın hayatına kattığı heyecanlar yakında Seda'nın minik krizler geçirmesine sebep olacak, o zaman gerçekten bayılacaksın, haberin yok:)

    YanıtlaSil