22 Ara 2011

Nerdesin Santa?

İnanasım var hep Noel babaya.Keşke harbiden bacadan girip hediyeler getirse.Keşke camdan dışarı baksak ve kar yağmış olsa.Dört geyikli şahane bir arabadan Jingle bells çalsa.
Kocaman gerçek çam ağacımı merdivene çıkıp süslesem.Abuk subuk hediye paketleri yerine,kocaman kocaman kutularda dursa tüm hediyeler o ağacın altında.Şömine yansa.Hiç tv açılmasa.Şahane müzikler çalsa.Şahane bir sofra kursam.Gerçekten sevdiklerim olsa yanımda;mecburen seviyormuş gibi yaptıklarım değil.Bana sorun çıkarmayanlar,bana hayat ızdırabı olmayanlar,içimi huzurla kaplayanlar.Ananem olsa mesela en baş köşeye otursa.Ya da en azından bilsem ki benimle manevi olarak orada.Yanımda...Bir işaret verse...
Her zaman kendimi daha yakın hissettim bu christmas olaylarına ve onların adetlerine.
İşte şimdi de böyle bir yılbaşı hayal ettim.Ama biliyorum ki; evde oturup dev televizyonumuzda mal mal sanatçıların binbir tane yeniyıl salaklıklarını izleyip,piyango çekilişini bekleyip,lazanya yiyip,Naz için alacağım şahane pastayı kesip,saat 23:00 de uykumuz gelecek.Zar zor 12 yi bekleyip salakça öpüşüp hediyeleri vereceğiz.Hoş bu yıl hediye bile almadım kimseye.Sadece küçük birer bilet.Ve ertesi gün sanki mucizeler gerçekleşmeye başlayacakmış gibi bir umut yeni bir yıla başlayacağız.Allah sağlık versin,bugünümüzü aratmasın ne diyelim....

Bu bir yeni yıl talepleri yazısı değildi.Klasik olarak böyle bir liste ileriki günlerde yayında olacaktır.Bilginize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder