15 Eyl 2011

sitires...

Şimdi böyle farkediyorum da sürekli bi çenemi sıkıyorum ben.Dişlerim hep sımsıkı kapalı öyle bişi ki yani farkettiğimde aslında nasılda canım yanıyor ve sabahtan akşama neden böyle bişi yapıyorum bilemiyorum.Hani sinir stresin tavan yaptığı dönemimde geçti ama demek ki bu huy olmuş ve istem dışı bi gerginlik var bende.Her fakına vardığımda gevşetiyorum ama bakıyorum ki iki sn sonra yine aynıyım.Ne yapmak gerek bilemiyorum.
Ne kadar gereksiz yere kendimi kasıyorum ne salakça stresli bir tip olmuşum diye hayıflanıyorum.Eskiden bi boka kızmayan ben şimdi annemin 15 sene önceki sinir küpü hali gibiyim.Ay Hiç memnun diilim kendimden.Mesela artık bana yapılan en ufak bir eleştiriyi,geyiktende olsa küfürü,kötü bir sözü,bazı surat ifadelerini bile kaldıramıyorum.
Kimseye tahammülüm yok.Hani en ufak bi sinirime dokunan bişi olduğunda onu oracıkta paralayasım var.
Bu gidişle hayatımda kimse kalmıcak falan diye düşünüyorum;sonrada ammaaan çok da s...kimde kalmazsa kalmasın diyorum.Bazen insanın cinnet geçirmesi haberlerini okuyunca valla hak veriyorum.Mesela daha 2 gün önce facebookta bir cinnet geçiriyordum ve o kişiyi oracıkta olsa dalmak suretiylen paralamama çok az kalmıştı.
Bu kişinin kim olduğuyla,yakınlığıyla,dostluğuyla vs alakalı değil yani benim cinnete gelme potansiyelim çok yüksek.Sürekli hem bir adam sendee modu var,hem de neden böyle kuduz köpek gibi saldırasım var bu çelişkili tavırlar beni yordu vallahi.Bak yine dişlerim sımsıkı.Gidip bi kas gevşetici alsam dişler de gevşer mi?Dur bi revire çıkim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder