27 Eyl 2011

kıssadan hissecikler no:2

Şimdi 2012 yılından itibaren artık boğa güreşi olmayacaksa;ve o son boğa güreşi de yapıldıysa bu kadar arena nolucak? Nerde bu İspanyol devleti? Topluca siesta mı yapılacak arenalarda? Ne var yani merak işte...

Bütün dünya menfaat ilişkisi üzerine kurulmuşken neden hepimiz hala sanki böyle birşey yokmuş gibi sevgi kelebekliği yapmaya çalışıyoruz?Yalan cı mıyız? Yoksa kendimizi mi kandırıyoruz?

Uzun çoraplı kız Pippi dvd si arıyorum.Onun maceralarını izlemeyi özlüyorum.


Ozan'la Zeynep'in barışmalarına çok seviniyorum.Ama Zeynep'in vermemek için Ozan'ı kastırmasına daha çok bayılıyorum...

Bu Çarşamba evde oturacağıma söz veriyorum.Kıvançımı ihmal etmemeye karar verdim bundan böyle.

Çin takvimi tutumamış birileri var mı bunu merak ediyorum.

Blackberry olmadan wc ye gittiğimde çok mutsuz oluyorum ve çok yalnız hissediyorum.Türkün aklı misali...

Nedense artık özel günleri kutlamayı hiç sevmiyorum.

Her dışarı çıktığımda eve gelince annemden bi trip bi laf sokma yemekten tiksiniyorum.Sanırsın 7/24 reinalarda geziyorum.

Bana sitem eden hesapta dostum olan kadın milletini derhal artık hayatımdan çıkarıyorum.FYI.İnsan olsun plan yapsın,yaptığı planı bozmasın sonrada sitem etmesin canımı yesin...

Her yediğim fazla yemekten sonra pişmanlıktan kıvranıyorum.


Bi kaç gündür düşünüyorum sevgiliyken sevişmeden uyuduğun gün yaşanmamıştır,kayıptır.
Evlenince sevişmeden de uyunabilirmiş.Bu iyi bişey mi bilemedim.

İpek hanım çiftliğinden aldığım organik olan herşeye çok güveniyorum.Tavsiye ediyorum.Umarım yanılmıyoruzdur.


Galiba artık Clinique yüz kremim bana iyi gelmiyor tekrardan biotherm ci olamama az kaldı.Yada yaşlanmak böle bişi hiçbir kozmetik beni iyi hissettirmiyor mu acaba diye derin kederlerdeyim.

Bazı güzel haberler duyuyorum;başkasının kötü olmasına sevineceğim hiç aklıma gelmezdi.Ama beni böyle yapanlar utansın.Nihohahaahh...


Bugünlük bu kadar...Sevgilerimle







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder