26 Eyl 2011

Rezilsin Türkiye

Kabul edelim artık yeteneksiziz.Artık halkımız bunu içine sindirmeli yani.
1000 Türk'ten 10 unda anca bi ışık vardır yani.Türk milleti,zekidir,çalışkandır falandır filandır "Yalandır" arkadaş.Yani Acun'un yaptığı herşeyi beğenirim, Acun bana göre azimle sıçan bi arkadaşımız olduğu için çok takdir ederim.Sıfırdan gelip,üstelik bi ton acı yaşayıp şimdi jet almışsa kendine; helal olsun bu adama.Kimse kıskanmasın yani.Ama bu yarışmadaki gerizekalılıklar beni benden alıyor.Bu kadar mı beyinsiziz,bu kadar mı andavalız ve ben bu dangalaklarla aynı milletten olduğum için çok utanç duyuyorum gerçekten.Yani dün akşam bir adam çıktı; (yetenek sizsinizden bahsediyorum bu arada anladınız heralde yurdum insanları)adama bak 50 yaş cıvari,tip desen bildiğin badanacı,kılık kıyafet desen ismail YK bozması,konuşuyor dediği anlaşılmıyor.Bi danslar,bi tiksinç hareketler,bi gereksiz cahil özgüveni; midem kalktı.
Hani bi an güldüm sonra güldüğüme utandım o derece yani.
Yani Allah rızası için bu yarışmaya katılacak olan insanların yakını,eşi ,dostu desin ki "bak bebeğim senden bi cacık olmaz sakın ama sakın böyle bir işe girişme".Yani bunu istiyorum gerçekten.
Mesela geçen gün de gerizekalı bi kadın 2 yaşında çocuunu çıkarmış saçma sapan şeyler yaptırmaya çalışıyor.E bebek tabi o da bişi yapamadı garibim.Hani belki evde yapıyodur da o kadar kalabalık,ışık,ses vs. korktu bebeğim.Jüri diyor ki; "e yani neden getirdin anı olsun diye mi?" kadın da embesilce "ehüü şey evde yapıyodu ama neyse anı olsun diye getirdim".Bu ne ya şimdi, bu ne yani ,iş mi bu?Bu kadar cüret ve cesaret bana çok mantıksız geliyor.Ve bu insanların yakınlarından hakikaten bunlara engel olmasını rica ediyorum ben.Yazıktır ya hem bize hem size...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder