12 Eyl 2011

domates biber patlıcan

Yaz bitiyor telaşı bizim evde şu şekilde son günlerde;

haldır haldı pazara gidiliyor en ucuz ve en güzel domatesler kilolarca alınıyor yanlarına patlıcan biber ekleniyor.Eve geliniyor bi harala bi gürele domatesler soyuluyor,rondolanıyor paketleniyor deep freeze atılıyor o esnada patlıcanlar közleniyor,biberler ayıklanıyor aynı hızla bunlar da paketlenip yallah dolaba gidiyor.Sanırsın savaş çıktı.
Amanda eyvahlar hiç barbunya donduramadık diye iç geçiriliyor.Acaba "mürdümleri ikiye kesip dondursak da kışın tart yapsak mı" gibi cin fikirler ortaya atılıyor.Bendeniz bir semizotu manyağı olarak gizliden semizotu dondurmaya çalışıyorum ama tabii boş bir uğraş; olmuyor.
Bi yandan "ulan daha yeni kışlık-yazlık yapmadık mı?,ne çabuk geçti yaz"diye aynı geyikler yine yine beynimde tekrarlanıyor.Tam terlik,pabucu tıkıcak yer bulmuşken şimdi o koca çizmeleri neremize sokacağız gibi darlanmalar yaşanıyor.Daha bak yazarken bile kaşıntılar tutuyor çoraptı,kazaktı,atkıydı,eldivendi vallahi fenalıklar içime içime geliyor.
Ama el mahkum her yıl aynı şeyler yapılıyor,aynı düşünceler bizi ele geçiriyor ve hayatımız bitiyor."Yine yazı bekleriz" diyee diyeeee Eylül'ün de yarısına geldik.2 yıldır hiçbir dizinin beni ele geçirmemesiyle övünen ben bu yıl "kuzey & güney "ve bilimum enrtikanın içinde olacağı dizilerin beni ele geçirmesine izin vermeyi planlıyorum.Hatta hatta yeniden Grey's izlemeyi nasıl özlediğimi anlayıp Naz büyüdüğü için normal hayata geçişimi de şampanyalarla kutlamayı planlıyorum.Beklerim...Geri geldim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder