21 Eyl 2011

kıssadan hisseciklerim

Vicdan ne tuhaf bişi;geçen gün kendimi benim ağzıma sıçmış,hayatımı kısa bir süre de olsa altüst etmiş birine acırken ve "yazııık" derken buldum.Sonra hemen toparlandım.Salağım ben!

Bir sezon kendini nadasa bırakıp  yeni sezon yeni başlamış diziler güzel oluyormuş.Merak duygum yeniden uyanışta.Normal kışlık insan moduna geçmek lazımmış bazen.

İkinci çocuğu istemekle,tırsmak arasında çok ince bir çizgi varmış.Hiç dert yokken bi de kafamın içine giren bu kararsızlık beyni fare gibi kemirirmiş.

Mesela 3 gün arka arkaya alışveriş yapmadan durabilirim sanmıştım ama yine aradan 1-2 kaçak olmuş.Yazıklar olsun bana.Asla ekonomik kadın olamayacağım için  çook dertliyim.

Dün fener maçı sırasında aklımdan kötü şeyler geçmedi değil.Şöyle ki;stada vericen gazı mesela hem bi ton kadından kurtulurduk,hemde bi ton fenerliden.Ama çocuklar olduğunu düşününce vazgeçtim.

Gazetede kadın kılığında maça giren adamı görünce alnından öpesim geldi ama o ayrı.Bayılıyorum böyle aklına eseni yapabilen insan evladına.

Etrafımızda ne çok cahil ve beyinsiz anne olduğunu görünce e halkımızın neden böyle kıro,beyinsiz,beceriksiz ve mal olduğuna şaşmamak lazımmış.Bu zamanda bile hala bilgiye ulaşmak bu kadar kolayken duyduğum gerzeklikler beni anne olarak ve bir kadın olarak utandırıyor.

Düşünüyorum da kaç evli kadın-adam aşk hayatından memnun bu ülkede? Böyle bir araştırma yapılsın isterdim.

Geçen gün ölüp bittiğim gelinliğime bi baktım da dolapta çok sevimsiz göründü.Yıllar geçince iyice nefret edermiyim diye düşündüm.Ya da kızım "ayy annee bu ne kırooo" dermiş mesela.Bir an bunalıma girdim.O gelinliğe 4000 saydım ben.Tekrar onu sevmek istiyorum.

Baktım da "Moda" benim hayatımda çok önemli bir yere sahipmiş.Anaokuluna Moda da gittim,baleye Moda da gittim,ilk kez devletsel sağlık raporumu Modadan aldım,İlk kazamı Moda da yaptım,Moda parkında kocama daha kocam olmadan önce arkadaşken aşık olduğumu farkettim,ilk dövmemi Moda da yaptırdım,ve Moda Deniz Klubunde evlendim.Ve bütün bunları daha yeni farkettim.Enteresan...

İnsan rejim yaptığında (diet lafını sevmiyorum) dünyanın en güzel şeyi olan yemek zevkini kendi kendine köreltip bitiriyormuş.Bazen dolaptan alıp ısıtmadan yemek yediğim bile oluyor.İğrenç...

Çok kalabalıkken artık caddeye gitmemeye karar verdim.Uygulayabilecek miyim bilmiyorum ama geçen hafta insan seli halini görünce tiksindim çok fena.Arabadan bile inmeye korktum."Başka yer mi yok kardeşşş"diye camı açıp bağırdım.Evet bun yaptım yani 17 Eylül cumartesi.

Yakın zamanda kız bebek doğurmuş birileri varsa bana haber verir misiniz?Çok şahane küçülmüş Naz kıyafetleri var elimde...


Bugünlük böle geldi içimden...sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder