29 Eyl 2011

Kadın aptaldır

Başlıktan dolayı lütfen kimse kusura bakmasın ve kimse bana çıkıp ta "aamaan sen derdine yan millet hayatını yaşıyor" falan da demesin.Bakın peşin peşin söyledim.

Gündem bombası İbo nun evlenmesi iken bende bir iki kelam etmeden duramadım.Kendisinden hiç hazetmemem ve aslında hiçbir ilgim olmamasına rağmen sıkı bir magazin takipçisi olarak etrafındaki kadınlarla daha çok ilgilendim ben hep.Çünkü bu kadınlar çeşitli sosyal satatülerden gelmiş ve değişik "kadın" mozaiğini sergiliyorlar bana göre.Bu konudan yola çıkarak bazı tespitlerim var.

Kadın kendini akıllı sanır aslında genetik olarak çok akıllıdır ama aptallık yapmaya engel olamaz bu.

Parası için Allahın öküzüyle yatıp kalkan,evlenen,ilişki yaşayan...
İki LV çanta,bir Louboutin'e tav olan...
Evli adamla birlikte olup kendine "metres" dendiğinde kıyamet koparan...
Haftada bir iki bi otelin roof'unda sonucunda öküzle yatağa girmek olan aktiviteleri statüden sayan...
Bir erkek için;kendi anasıyla,arkadaşıyla hele başka bir rakip kadınla kavga eden...
Sevgilisi olmadığı zaman kuduz köpek gibi saldırgan olan ve sevgilisi olan kız arkadaşlarına sürekli bok atan...
Kıskandığını erkeğe belli eden...
Kıskanç olduğunu bir kadına belli eden...
Sürekli "available " sinyalleri yollayıp,sonrada kaşarlık hakkında bülten yayınlayan...
Sürekli"kocam da kocam"diye bişiler anlatan...
Evli mutlu çocuklu felsefesini sanki harbi mutluymuş gibi ispatlamaya çalışan...
Hazır Dr.Öetkerleri kendi tarifi gibi anlatan...
Bir üstteki maddedeki tarifli keki  harbi onun yaptığına inanan...
Böyle her buluşmada gereksiz kankalık,ay şekerim,bebeğimcilik yapan...
Kocaları arkadaş olup da karılarıyla mecburi ve nefret dolu her görüşmede "haftaya da bizdesiniz valla darılırım "çeken ama aslında o karılardan nefret eden...
Kullandığı parfümü,krem adını,vs vs vs yi her sorana söyleyen ve sonunda o kadınla aynı koktuğunda dellenen...
Anne olunca tüm halka ve diğer annelere ahkam kesen...
Bi bok olamamış ondan bundan duyduklarını kendi fikri gibi satmaya çalışan...
Sürekli seni izleyen,ne giymiş,ne almış,ne yapmış diye didikleyen...
Ay ben hiç dizi izlemiyorum diyen...
Hayatının hiçbir döneminde çalışmamış hep kocasını eline bakmış olan...
Nasılsa çocuğu verdim kucağına ayrılırsam ciğerini sökerim mantığında olan...
"Kaynanamı,kayınpederimi seviyorum gerçektaaann"diyen...
Evden dışarı çıkmak için kavga kıyamet koparken,ve evde tv karşısında don gömlek oturan bi adamla evliyken;"Geçen gün İstanbul Modern" deydik,"ay kocamın yurt dışından arkadaşlarıyla boğaza balığa gittik","her hafta mutlaka "Del mare" ye gitmeden duramaz benim kocam"  martavalları çekenler...
17 yaşında 60 yaşındaki işi bitmiş adamla evlenip çok aşığızzz diyen..
Ve son olarak İboyla evlenen,o evlendi diye üzülen,bu yazıda bahsi geçen tüm kadınlar APTALDIR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder