7 Eyl 2011

kanunen!!!

Sinir olduğum bir dayatmaya değineceğim kısaca.Biriyle evlenince onun anne ve babasına "anne-baba" demek bana göre bu milletin uydurduğu yalaklık ve zırvalıktan başka birşey değil.
Hayatta insanın bir annesi,bir de babası vardır.Hatta üvey olan varsa belki ona bile denmez bence ama hadi onu geçtim.Elin gavuru ne demiş bak ne güzel sölemiş "mother-in-law" demiş yani kanunen anne gerçekte değil.Kasma yani demiş,relax biraz demiş.
Ha ben diyor muyum diye merak ederseniz kesinlikle demiyorum,demedim ve demem de.
Ben amca-teyze takılıyorum çünkü gerçekten anne-baba olmak çok kolay birşey değil ve bunu hissederek karşındakini bağrına basmak ta.Hani derler ya "o da bir nevi bizim oğlumuz/kızımız".Yalan!hemde kuyruklu yalan.Sen kendi evladının arkasından ona buna atıp tutar mısın,bok atar mısın?Atmazsın; demekki herkesin anası da,babası da,cocuğu da sadece kendine özeldir.Kimse bana ayak yapmasın ve bu sevimsiz alışkanlık gelecek nesillere de aktarılmasın.Şahsen ben kızımın benden başkasına anne dediğini asla ama asla duymak istemem.
İşte öyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder