16 Kas 2011

Son günlerde

Son günlerde delice;

Paris'e gitmek istiyorum.
Eiffele tırmanmak,La fayetten şapka almak,Leon da midyeye dalmak,Saint Germen de kendimi parisienne hissetmek istiyorum.
Kate Middleton kadar zarif olmak ve aldığım şapkayı yan takmak istiyorum.
Leopar topuklu şahane ayakkabılarımı,Sedayla aldığım manyak topuklu botlarımı giyebilmek istiyorum.
Saatlerce hesap vermeden kimseye gezip tozmak istiyorum.
Yılbaşında yurtdışında olmak istiyorum.
Bu sene sadece beyaz süsler alıp ağacımı nazoyla süslemek istiyorum.
Bu akşam mangala gitmek istiyorum.
Deli gibi sarhoş olmak istiyorum.(bu akşam değil)
Gözüme kalıcı makyaj yaptırmak istiyorum.
Saçıma kaynaklarımı yine taktırmak istiyorum.
Bi 10 kg daha vermek istiyorum.
Bu sene çoooooook ama çoooook kar yağsın istiyorum.
Haftaya annemin dırdırı olmadan banu ve pınarla buluşabilmek istiyorum.
Tiyatroya,konsere gitmek istiyorum.
Böyle şahane bir masaj istiyorum.
Alışverişin dibine vurmak istiyorum.
Manyak manyak rengarenk ve desende ojeler sürmek istiyorum.
Bir yerde kafam güzelken sahneye fırlayıp şarkı söylemek istiyorum.
Sürekli kafam güzel olsun istiyorum.

Anlıyacağınız 15 sene önceye dönüp biraz kudurmak istiyorum...Çok şey mi istiyorum??

1 yorum:

  1. Bulusalim nolur,lutfen,hemen,acil,her gun,her dakika pls... =)

    YanıtlaSil