30 Kas 2011

Kol gibi gibi

Geçek gün söylediğim kebap olayına girdik dün akşam.Hasan Kolcuoğlu. Ataşehirde.
İzlenimlerim söyle ki;

bizimki işte böle cücük gibiydi

Kebaptan ziyade kebapçıdaki sıcak lavaş ve tulum beni en çok mutlu eden şeydir.
Neyse gittik önce yer ayırttığım halde bizi sikimdirik bi masaya "eee oturun böleee"şeklinde bir tavırla yerleştirdiler.Sonra bir anda oval tabaklarda meze adı altında bilimum ot,nane,içine hıyar doğranmış kuru cacıkımsı bişi,dünden kalmış olduğu kesin olan közlenmiş patlıcan salatası,sadece domatesle yapılmış gavurdağ(cevizin c si yok içinde)vs vs vs.Böle tabaklar havada uçuştu ve masa bir anda doldu ama benim esas gelme amacım olan tulum peyniri yok.Neyse onuda istedim geldi ve hayatımda böyle iğrenç bir tulum yemedim diyebilirim.Bu arada çok açız çünkü akşam bunlara dalıcaz diye heveslen öğlen çok az yemiştik.
Bu arada mekan hınca hınç masalarda düğün fotoğrafçısı gibi tipler geziyor.Ne salakça ve gereksiz kebapçı orası yani, sürekli alkış falan kopuyo çünkü arkada büyük bir grup var ve sürekli 300 mt lik kebaplar geliyor falan.Bizde bu saçma sapan mezelerin verdiği şişkinlikle kebabımızı biraz geç söyledik.Kebap geldi tabi 3 kişi için anca yarım metre falandı.Ben biraz hüsrana uğradım.Onlarınki daha uzun falan diye kıskançlık yaptım.Kebap ta yani normaldi öle "oof şahaneydi" falan dememi beklemeyin;değildi.Sonrasında da tatlılar geldi ama tatlılar çok güzeldi.Özellikle dondurmalı irmik,kıtır kabak tatlısı şahaneydi kebaptan ziyade tatlı yemenizi tavsiye ederim yani.Bu arada tüm bu saydıklarım alkollu içecekler hariç 45 tl.Eeee bu fiyata da daha ne bekliyordum bilemiyorum.
Ama çok güzel sohbet ettik,dertleştik,çok güldük.18 kişilik Sales teamden kala kala 3 kişi kalmışız,demekki tek gerçek dostlar bunlarmış diye düşündüm.Dandik servis ve düşük kaliteye rağmen muhabbet çok güzeldi.Yani gidin deneyin diyemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder