15 Kas 2011

Gerizekalı halkımız

Gazetelerden devam edelim bugün.

Az önce bir haber okudum; Denizlide bir kayınpeder beraber yaşadığı oğlu ve gelininin evine işten erken döndüğünde evde gelini ve bir aile dostları olan adamı öpüşürken yakalamış.Hal böyle olunca da av tüfeğiylen ikisini de gebertmiş.Şimdi ölen mi suçlu,öldüren mi?
A benim memleketimin orospu evli  ve çocuklu kadınları,a benim memleketimin bi tarafına sahip çıkamayan bıyıklı ayıları.Noldu şimdi geberdiniz gittiniz.Madem içinde kaşarlık patlaması var ne bokuma 3 çocuk doğurdun,hadi bunu yaptın madem kaşınıyorsun bari yakalanma.Yazık diilmi o 3 tane çocuğa.Müge Anlı ya para kazandırısınız işte anca.

Gelelim Van'a;hergün içimiz kıyıla kıyıla izliyoruz haberleri.
Dün valla şirkette "üşüdüm" demeye utandım ben onların halini gördükçe.
Ama bir yandan da bakıyorum yememiş içmemiş yataktan çıkmamışlar arkadaş.Herbirinde minimum 3 çocuk.Bi bakıyorsun biri ağlıyor" 6 çocuum var donuyoruz,çadır yok" bilmemne.
E benim gerizekalı memleketimin insanı ne bokuma yaptın bu kadar çocuğu.Marifet mi sandın her gece düdüklemeyi.Erkek mi oldun peş peşe kadının karnını şişirince.Noldu işte sersefil oldun.Deprem olmasaydı da ne fark edecekti.O kadar çocuğa bakamıyosunuz sonra da o çocuklar dağa çıkıyor işte.
Vaadlere kanıyorlar,cahiller okuyamıyorlar,beyinleri yıkanıyor,tüm memleketin başına bela oluyorlar.Bir de göç başlamış.Hurraaa İstanbul'a.Buraya gelip ser sefil olup,hırsız olup,işsiz kalıp,bir oda evde 25 akraba yaşayıp ne yapacaksınız.Türkiye de başka şehir mi yok ben diyim 81 sen de 83 artık kaç il varsa.Gidin başka bir yere,daha normal paralarla yaşayın,yaşayabilin,daha sağlıklı,daha rahat bir hayatınız olsun .Ama yoook kafa çalışmıyor illa İstanbul.
Sonra da her haber izlediğimizde içimiz acıyor.Ama aslında bu cahillik,bu aptallıklar beni çıldırtıyor. Mecburi eğitim 128 yıla da çıksa bazı şeyler asla değişmiyor bu memlekette.Bunu bilir bunu söylerim.

2 yorum:

  1. İstihdam İstanbul ve cevresinde daha fazla oldugu icin buraya goc var. Zira TR nin uretiminin %70 is istanbul'dan.. Bir de burda hemsosu var,ona diyor ki gel buraya sana benim yerde is ayarlariz vs diye cagiriyor. guler misin aglar misin...

    YanıtlaSil
  2. Yavrum o...u cok malumm:)))
    geri kalan herşeye de katılıyorum:)

    YanıtlaSil