5 Eki 2011

o.cocukları

Ünlü olmak istermiydim?
Cevap:evet!

Ama kesinlikle hayatımda 1000 tane kafa göz yarma vakası ve 1000 tane tazminat davam olurdu.Kendimden bu kadar da eminim.

Medya denilen şey tamamen o .çocuklarının elinde; o insan ünlü diye herşeyi yapabileceklerini,her şeyi sorabileceklerini,bunlara cevap alabileceklerini, insanların kendi acılarını paylaşabileceklerini,paylaşmayınca allahın belası ilan edebileceklerini düşünen rezil,sefil,o.cocukları.

Sabahtan beri deli oluyorum internette gazete okurken.Birbiriyle yarışıyor gazeteler.Hangisi daha can alıcı başlığı atarım diye.O kadını hiç düşünmeden.O kadın Vahide Gördüm.Onu çok seviyorum.Allahtan acil sifa diliyorum.Umarım bu felaket tellallarının dediği gibi olmaz gelişmeler.Ve şimdi daha da pişman oldum "evlilikte ufak tefek cinayetler"e gidip onu canlı canlı izleyemediğim için.

p.s:Resimde rulo gazete kullanmamı umarım anlamışınızdır lanet medya!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder