18 Eki 2011

isyanlar,kötülükler,hayvanlıklar.vs.

Elinde laptop bi o toplantı odasına bi öbürüne koşturan ve suratında "eeehüü siz daha oturun neler oluyor neler,biz neler yapıyoruz,sizi biz kurtarıyoruz"ifadesi olan mallar önümden film şeridi gibi geçmesin.Zira gözüm yoruluyor.

Böle "bi hayvan sevgisiciler" ,yok kapına "bi tas bilmemne koyun" cular sürekli twiteri ve facebooku meşgul etmesinler.Sanki bilmiyoruz bi sokak köpeği yanınıza yaklaşınca "sieeee hoşşt"falan diye çemkirdiğinizi.Yemezler bu sosyalist,çevreci,greenpeace ayaklarını.

Türk milleti olarak ve özellikle kadın milleti olarak Adriana Lima ya bile bok atabiliyoruz ya helal olsun valla demekten kendimi alamıyorum.Arada bir aynaya bakın tavsiye ederim yurdumun şahane insanları.

Herkes bi iyilik meleği,bi yardımsever kesildi a.q.Gereksiz "ay canımcım solgun görünüyorsun",yok bi derdin olursa allah aşkına çekinme gel bana anlat","bak canım benden sana arkadaş tavsiyesi"bırakın olum bu lafları seviyosan harbi sev,sevmiyosan ayak yapma!Biz mal mıyız kimin ne olduğunu bilmiyor muyuz.Hadi basın gidin hasta etmeyin adamı kıçımın tinkerbell leri.

Kangurumda kurbanlık satışı başlamış.Zavallıların bi de vesikalık fotolarını koymuşlar melül melül bakıyolar.Devir değişti eskiden biz bahçede dut yaprağıyla beslerdik bir hafta sonrada kesilirken de yalandan ağlardık.Sonrada kavurmaları götürürdük.
Aman ne "hayvanmışız" be diye aklıma geldi işte birden.

Küçükken dans yarışması yapardım ben evde hep Hande birinci olurdu annemin arkadaşlarının mal kızları hiç kazanamazdı yarışmayı.Sonrada onlar gidince "ahahah salağa bak nasıl da hile yaptık" diye eğlenirdik.Bu duruma Hande de alet olurdu ama garibim kendini yetenek sanırdı.Ahaha yaşasın kötülük.

Bi de Derinle bahçede onun salak bi ilkokul arkadaşıyla top oynardık.Ben hep topu öbür bahçeye kaçırırdım yalandan o salak da ağlardı ananniiii diye sonra biz Deroyla nihohahahahah diye gülerdik.Ananesi gelince de ay valla kaçtı top diye mahsunu oynardık.

Neyse işte öyle salak saçma bi post oldu.kusura bakmayın...

1 yorum:

  1. salak degil lan ben begendim. en cokta hande'ye guldum=)
    P.

    YanıtlaSil