24 Eki 2011

kolla

Kardeşimin bi kız arkadaşı var kızı tanımıyorum.Ama benden başka tüm aile neredeyse tanıyor.Burası uzun bir hikaye.Kız hakkında tek bildiğim aslan burcu olduğu.Ve ben kişi kendinden bilir işi mantığıyla dün kardeşime onun bana anlattığı  tek tük olaylardan bir analiz yaptım.Tüm aile şaşıp kaldı.Galiba artık insan analizlerimde daha başarılıyım.Kızın aslan olması çok büyük etken ama bir iki cümleden adam çözme yeteneğimi de kimse yadsıyamaz bundan böyle.

Mesela bir insanın bana bişi söylerken aslında ne demek istediğini,yalan söyleyip söylemediğini,beni ne kadar iplediğini,bazı davranışlarından sonra  nasıl aksiyon almam gerektiğini biliyorum artık.Bu hiç de güzel bişi değil;çünkü sürekli kafa yorduğun bir iletişim biçimi.Sürekli septik oluyor insan.Ama napalım "devir kötü kolla ...tü"demiş atalarımız.

Ailede hepimiz genetik olarak ikili ilişkilerde hata yapmaya müsait kuzenler topluluğu olduğumuz için hepimize Allah akıl versin,kötü şeyler yaşanmasın artık istiyorum.Bakalım neler olucak...Üç günlük dünyada bizim huzurumuzu kaçırıcı ilişkiler,insanlar olmasın,herkes adam olsun istiyorum.Bizde böyle paranoyak olmayalım.Lütfen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder