21 Eki 2011

Not recomended!!

Bugün benim evlilik yıldönümüm!Senelerce kıçımı yırttım ve evlendim.Ne hoş!
Nikah kıyılırken şakır şakır ağladım.Heyecandan mı,şaşkınlıktan mı,yoksa evlendiğime inanamamaktan mı? Sanırım en sonuncusu!
Öyle bir umutsuzumuşum ki demek.Şimdi de bakıyorum ve beynimde dönen soru şu: "Eeeeee so what???"
Nankörlük olmasın tek iyi tarafı var evliliğin o da insanın çocuk sahibi olması.Mecburen legally yani.Ne diyim pek tavsiye etmem!Ama dinlemezsiniz,evlenirsiniz,ebenizle tanışırsınız en sonunda...Bu 21 Ekimde bu moddayım işte.Happy anniversary kocacım...

4 yorum:

  1. agzima s.ctn haci sagol yani.. Mutlu nice nice yıllara o zaman=)

    YanıtlaSil
  2. here canlı evliliği tadacaktır babe!!!

    YanıtlaSil
  3. :)))Nice yıllara diyeyim...fikirlerimizin nasıl değiştigini görmek ne acaip di mi ??
    ben sana demiştim di miii ciciimmm..tecrübeli olarak heheheh...iyi ki yırttım nan :)

    YanıtlaSil
  4. Yıldönümü görmedim ben biliyorsun :)

    YanıtlaSil