18 Eki 2011

Alet edevat...

Çok tahammülsüz bir kadın olduğum için son yıllarda kuaföre bile gidemiyorum.Bundan 2 yıl önce haftada 4 günümü kuaförde geçririken şimdilerde orada geçen zamanı Naz'dan çalıyorum diye soğudum kuaförden.Tabii başka bir neden de yıllardır saçımı yapan ilhan'ın benim kuaförden ayrılıp allahın çekmeköyüne kuaför açmış olması.O da yok zaten diye iyice bi gidesim yok.Her boyaya gidişimde kuaförü darlayıp hadi çok acelem var hemen 30 dk da çıkmam lazım diyip mümkün olduğunca quick kaçıyorum oradan. 
İşte bu nedenle yıllardır evde bir kuaför açabilecek kadar,bigudi,profesyonel fön makinası,5 çeşit maşa,saç düzleştirici,postiş,kaynak saçları,vs vs vs olmasına rağmen gidip bu aşağıdaki ürünü aldım.
 Bunun ne özelliği var derseniz? Demin yukarıda saydığım herşeyin bir arada olduğu bir çanta şeklinde olması.Almalara doyamayan kadın kısmından olan ben aman bir beğendim bunu bir beğendim ki sormayın.Sanki bunu aldım oldu saçlarım Seda sayan canlı yayın.Neyse kendime ve gerzekliğime kızmak değildi amacım aslında; evinizde bilimum kuaförsel aletiniz yoksa çok faydalı bir ürün diyecektim.Bu yazıya o nedenle başladım.Gerçekten güzel bir aletler silsilesi.İşe yarıyor yani.Üstelik kampanya vardı hepsiburada.com da bir alet fiyatına bu seti alabildim.Bilginize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder