9 Oca 2012

sweet little things to be happy...

İnsan bu kadar salak bir şeyden mutlu olur mu?
Olurmuş...
Bu aralar yine depresifliğin doruklarında olan ben bana ne iyi gelir diye düşündüm;buldum.
Yeni bir çanta almak.Evet çanta aldığım zaman deli gibi mutlu oluyorum.
Bir nevi fetiş heralde.Bilemiyorum.Beğendiğim çantayı aldıktan sonraki huzur ve eve gidip diğerini boşaltıp yenisini yerleştirmenin verdiği heyecan ve telaş beni çoook mutlu ediyor.Manyak olabilirim...Napalım olsun...Ben de böyleyim.
Bu aralar ikinci fetişim de oje.Ne bulsam alıyorum ve biliyorum hiç sürmeyeceğim bir ton ojem var bozulup atılacak ama alıyorum.Duygusal tatminsizlik bu heralde.


Haftasonu kızımı bırakıp birkaç saat tek başıma takılmak nasıl iyi geldi bilemezsiniz.Geçen haftaki depresyondan ölmek üzere olan kız biraz düzeldi yani.Bu pazartesi en azından daha mutlu,daha relax başladım haftaya.İçim içimi yemiyor ya da saldıracak yer aramıyorum.
Kuduz köpeklikten kurtuldum.En çok buna memnunum.Akışına bırakmaya karar verdim ve biraz olumlu olmaya.İçimde çok derinlere attığım iyi kızı ortaya çıkarmaya çalışıyorum.
Cipralex almadan kendimi tedavi etmeye çalışıyorum.
Biri bişey dediğinde canım istediğinde duyup,canım istemediğinde duymamazlık yapıyorum.Sinir katsayımı arttıracak insanlarla mümkün olduğunca az diyalog kuruyorum,daha az cümle,daha az temas.Belki de tedavi yöntemi budur.



Sonra bir de takma kirpik taktırdım."Hadise" gibi bakıyorum etrafa.
Ben diyim Daisy duck sen de Filiz Akın.
Sıfır makyaj olup ta böyle bakımlı görünmek iki küçük kıl tanesiyle olabiliyormuş.
Sırf bu küçük kıllar yüzünden bile aynaya bakınca bi mutlu oldum.Çıkıverdim depresyondan.
Arada insanın istediği şeyleri yapması lazımmış,anne olunca ve bir ton saçmalık yaşanınca hayatta; insan delirebiliyormuş,hayattan kopmak iyi bişi değilmiş.Karar verdim kendim için bişiler yapmaya...Karar verdim mutlu olmaya...

4 yorum:

  1. Neeee Cipralex mi???

    Sakin Sakin Sakin kullanma!!! Git LSD filan kullan onu kullanacagina. Valla bak!en azindan bir kac saat hakikaten kafan guzel gidersin. Bagimlilikta yapmaz.

    Oje olayi bende de ayni :) Boyle ne kadar pacoz, ne kadar simli pavyon isi oje varsa, benim oje kutumda. Kullaniyor muyum? Ay tabiki hayir ama o kadar guzeller ki boyle piril piril :))

    YanıtlaSil
  2. valla cip le başlayan ne varsa alma meyilliyim.Ama işte ufak gerzekliklerle atlatmaya çalışıyorum.Bir iki kıro ojeyle kurtulursam süper olucak....

    YanıtlaSil
  3. El isini, mutfak isini oneririm :) Ben bir silikon tabancasi, zibilyon adet kece, kurdele filan aldim, aksam eve gelir gelmez derya sensoy kiligina giriyorum salak sacma seyler icra edip millete dagitiyorum :) buarada ojelerle de cerceve boyadim gecenlerde :) kolay gelsin! pozitif gunler dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Ay kızım sen bu komiklikle depresif filan olamazsın...girdiysen de cıkmıssın ben bu yazıdan oyle anladım:) cok sukur deyyomm sana...
    bi de su kirpik olayını ac bana bi foto filan telefondan...merak ettim:DD Agva da gezsem soyle turkan soray gibi:))))oje olayında ben de ben de vaziyetindeyim...bi de burda öyle cırt renkler filan hic sürülmüyo da...heves iste:)

    YanıtlaSil