30 Oca 2012

Have a nice week...

Sanırım ilacımın ilk etkileri belli olmaya başladı.Bu sabah beni çok iyi tanıyan ve herşeyi bilen bir arkadaşım aradı."Sen iyi misin? Seni sakinleşmiş görüyorum" dedi.Oysaki geçen hafta iş seyahatinde olduğu için hiç görüşmemiştik.Demek ki bi dinginlik yayıyorum etrafa; aman ne güzel.Bak daha da motive oldum.Hemen iki dakikada kendimi iyi hissedince ikinci çocuğu yapma fikirleri depreşti.Şimdilik kovaladım bu fikirleri.Belki Haziran ya da Eylülde.Malum Çin takvimi meselesi.Bakalım eğer o zamana kadar beni yine çığrımdan çıkarmazlarsa olabilir.

Sürekli kar yağıyor ya bu hafta,sürekli bir motivasyonsuzluktur gidiyor haliyle.Acaba erken çıkarmıyız?,Acaba yollar kapanır mı ?,İşler tatil olur mu?...vs vs vs bu sorular beynimi kemiriyor.Hiç mi değişmez insan arkadaş!Okul zamanı da böyleydim hep bi tatil olsun,hep bi okulu kıralım,hep bi kaçalım heveslisi.Yaş 35 hala aynı dertler.Hep eğlence olsun,gezme tozma olsun hadi o da olmadı evde yayılma olsun ister mi bi insan ya.Valla istiyrorum.Yani bıraksan 365 gün ağustos böceği kıvamında takılabilirim.

Misafir çağırmam gerek önümüzdeki haftalarda ama inanın hiç gözüm yemiyor.Çünkü kızlar evi talan edicek diye çok korkuyorum.En son bu arkadaşlara gittiğimizde evi tanınmayacak hale getirdiler.Valla ne kadar çocuk sevsem de dağınıklığa tahammülüm yok.Nasıl halledicem bilemiyorum.Evde sürekli bi kadın olsun hep bi kıçımızı toplasın isterdim.En azından hergün yarım gün gelse valla süper olurdu.Bir gün zengin olursam ferrari falan istemem bi kadınım olsun kıçımızı toplasın isterim sadece.


Hepinize iyi haftalar olsun inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder