10 Oca 2012

Hayatımı Kolaylaştıranlara Teşekkürler...

Günaydın ey ahali,bugün aklıma gelen bir konu oldu bu; aslında hayatımız annelerimizinkinden ne kadar kolay diye düşündüm.
Ve benim için hayatı kolaylaştıran şeylerin bir listesini yaptım kafamda.Buyurun bakalım....

1.Doğranmış soğan:Evet kesinlikle benim için hayatı çok kolaylaştıran bir olay kendisi.
Akşamın köründe eve gidip bacaklarının arasında bir cüceyle yemek yapma işi bu soğan sayesinde çok daha hızlı oluyor.

2.Knorr Beşamel Sos:Hem kolay hem top top olmuyor, hemide katkı maddesi yok gibi duruyor.Cırt diye en dandik sebzeyi bile şahane bir gratene çevirebilirsiniz.


3.Premax/Dezeks Temizlik Mendili:Benim gibi wc hijyeni manyağı bir insan için süüppeer pratik bir ürün.Kapı kolundan,musluğa,yerden tavana nereyi hijyen yapmak isterseniz bir saniyelik iş artık.

4.Bonacure Acil Kurtarma:Bunu daha önce yazmışımdır ama eğer saçlarını yapmaya vaktin yoksa yıka ve çık yapacaksan ve Tina Turner kafa olmak istemezsen hem şampuanını hem de bakım kremini kullan saçlar kabarmadan misss gibi olsun.

5.Daily Lensler:Benim gibi yüzyıllardır lens kullanan biri olarak bugüne kadar kullandığım en ince en şahane ve en ucuz lens.Gece yatarken at çöpe sabah kalkınca tak yenisini.Ha gün içinde gözün mü çıktı fırlat gitsin.Çıkar çantadan yedeğini onu tak.Şahane yani.

6.Migros Sanal Market:Allah bin kere razı olsun.Nerdeyse her alışverişimde getiren adamı öpücem o derece seviyorum yani bu hizmeti.Bizim ev asansörsüz ve yıllarca bu hizmet yokkene afedersiniz kıçım çıktı taşı taşı poşetleri şimdi ne istesem kapıda.Hem tam vaktinde hem de sebzeler falan bile süper geliyor.Adamlar beni tanıdı ne istediğimi bilip öyle getiriyor.Üstelik vaktimi de marketlerde harcatmıyor.Süpperrr hizmet.

7.Fakir Şarjlı Süpürge:Evde çocuğun mu var,ya da her haftasonu parti yapılan bir evin mi işte en büyük yardımcı.Kocaman süpürgeyi açmadan deli gibi gürültü çıkarmadan ve eğilip bükülmeden, belin kopmadan iki dk da fıstık gibi süpür evi.Ben hergün süpürüyorum valla süper pratik.

8.Online Alışveriş:Bu ne konfordur arkadaş!Bu ne şahane bişidir.Nerdeyse hiç vakit kaybetmeden hediye,ihtiyaç herşeyi halledebiliyoruz.Bundan büyük pratiklik mi olur?
Ha canın çok mağaza gezmek isterse git gez kafana göre ama benim gibi hiçbir kıyafeti denemeden alabilen bir şahsiyet ve vakit sıkıtısı çekenler için nefis bir olaydır bu.

9.Ipad:Allahımmm Steve' im nur içinde yatsın.Bu ne güzel bir alettir.İşin mi var,duş mu yapıcan, ya da iki dk ayaklarını mı uzatıcan ver çocuun eline aç bi puzzle oooh sen sağ ben selamet.En az 45 dk sana ait bir zaman.E tabii bir de  benim gibi oyun manyağı bir insan için cuma trafiklerini çekilir hale getirdiği için I love this alet.(bu arada bu ay 165 tl lik application almak da işin hayvanlık boyutu.Utanıyorum!O ayrııı!!!)

10.BBM:Bunu saymadan geçemezdim.Benim için bir tutku halini alan blackberry hizmeti için kime teşekkür etsem bilemedim.Bütün gün bedava online keep in touch ötesi bir durum yaşamak harika.Yani öyle alıştım ki telefonumu tamire veremiyorum,acaba yenisini alsamda öyle tamire versem mi gibi bir şımarıklık içerisindeyim.

 İlk olarak aklıma gelenler bunlar.Bana böyle hayatımı kolaylaştıracak değişik önerileriniz olursa yazın lütfen.Hayat paylaşınca güzel lalalalaaallaaaallaaaaa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder