27 Oca 2012

Şans lazım....

Sürekli "üzüntü ve muz kabuuu" veya "hay bin kunduz" şeklinde bir blog yazarı olacağıma bi tarafı bi tarafına denk,para içinde yüzen sadece zevk için bu blogda eğlenip mutlu olan şanslı karılardan olmak isterdim.Tüm derdim onu aldım,bunu taktım,şunu sürdüm,bunu kullandım,çantamın içinde şunlar var...vsvsvs den ibaret olaydı da kafam rahat olaydı.
Biraz daha az akıllı olsaydım da hep makrama bakaydım ama nerdeeeeee...Şans lazım anacım şu hayatta hem de çirkin şansı denilenden,en süperinden.

Bekliyorum bir gün gelecek dönence....
Hadi bol karlı güzel sağlıklı bir haftasonu olsun inşallah.....

3 yorum:

  1. Bak bu hafta senin bu dusunduklerini bende dusundum...Keske su hayattaki dertlerim biraz farkli olsaydi dedim.Sonra bir arkadasima resmen gozlerim dolarak(hatta aglayarak) dert yandim. o da bana bu siiri gondermis..okuyup okuyup, 'bosver kizim, bak seni bu basindaki dertler ayakta tutuyor' moduna giriyoum. ise de yariyor aslinda..

    Rahat

    Şu kavga bir bitse dersin,
    Acıkmasam dersin,
    Yorulmasam dersin;
    Çişim gelmese dersin,
    Uykum gelmese dersin;

    Ölsem desene!

    Orhan Veli Kanık


    iyi hafta sonlari.

    YanıtlaSil
  2. ay ağlıycam bak gerçekten bende ...Haklısın yaaa allah sağlık versin.Sanada iyi haftasonları teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. vay anasını.. çok güzel yazmış.
    evet,dert aynip duruyoruz ama sukretmiyoruz.

    YanıtlaSil