13 Oca 2012

13-14 farketmez Friday is the best....

Kırk yılda bir biraz aksiyonlu bir haftasonum var.Bana bakın kıçınızı falan kaşıyın nazar etmeyin fena yaparım.
Zaten dün bir japon kadınının kirpiklerimi farkedip çok beğenmesi üzerine akşam servisten indim ve aynaya bi baktım kirpikler yeri gösteriyor.Hay o olmayan çekik gözün çıksın be kadın.
Daisy kirpiklerime nazar değdi.Söktüm attım birini.Şu an yarım "daisy" yim.Ya da kısaca "Dai" diyelim.
Ama azimliyim cumartesi yeniden taktırıcam.

Evet aksiyon planımı veriyorum:
En beleşinden 2 tiyatro biletim var bu akşam kocamla ısınma turları şerefine oraya gidiyoruz.

Yarın sabah bir arkadaşım cookie kursu yapıyor yine en beleşinden bir de kursa katılıyoruz kızımla.
Hello kitty cookieler yapıcaz haftaya resim eklerim size.

Duuur daha bitmedi;kurstan sonra kirpik,saç,manikür olaylarım var.

Ardından yıllar sonra bir arkadaşımıza yemeğe gidiyoruz.
Neden yıllar sonra çünkü kendimi bildim bileli hep bana misafir gelir yemeğe,çaya,kahvaltıya,yılbaşına,doğum gününe ama beni bi allahın kulu davet etmez.
E çünkü ben salağım ya binlerce yemek hazırlarım, e tabii hizmette sınır olmayınca da herkes bizde olurdu.Son 2 yıldır hatta hamileliğimden beri yemin ettim kimseyi çağırmamaya.Ne kıçımı yırtıcam arkadaş.Yetti yani senelerce.
İşte şimdi çook uzun zamandan sonra birine misafir olmak tuhafıma gidiyor.

Valla özlemişim böyle aksiyonlu haftasonunu.İnsallah hepimizin weekendi güzel,sağlıklı mutlu olur.Öpüyorum çok çok....

Bir de bu yazılar çok küçük oluyor postlarda neden söylemiyorsunuz karınca duası gibi bak bugün ne güzel oldu şöyle net net.

1 yorum: