12 Oca 2012

Git başımdan otuzbeş

Bir arkadaşım demişti;" otuzbeşin bi anlamı olmalı"diye.
Önce hiç anlam veremedim aman dedim nolucak anca şiirlerde bişi ifade eder otuzbeş;yolun yarısı hesabı...
Ben hep düşünürdüm otuz oldun mu iş bitmiş diye.Hala arkasındayım fikrimin aslndan içten içe.
Ama bu otuzbeşte gerçekten bir tuhaflık var.Sanki dönüm noktası.
Kendini tanıma,hayatan ne istediğini anlama,beklentilerini küçültme,koyver gitsin deme,inceldiği yerden koparasının gelmesi,hayata daha bir sıkı yapışma,sağlığına daha dikkat etme vs vs vs...
Hala içimde fırtınalar kopmasına rağmen daha bi oturaklı kadın oldum gibi sanki.Aslında hiç olmak istemediğim.Sevmedim ben bu otuzbeşi.Bu kadar çok hayatımı sorgulamak iyi gelmedi bana,etmediğim kadar kavga etmek,insanlara bu kadar kolay "ya bi bas git hayatımdan"diyebilmek,bu bencillik,bu huzursuzluk,"nereye gidiyorum ben" 
düşüncesi...Bunları hiç sevmedim.

Bi başka arkadaşım da "hayat otuzbeşten sonra başlıyor,kadın olmanın farkına varıyorsun"demişti.O kadar çok daraldım ki otuzbeşin saçmalıklarından anlayamadım kadın falan olduğumu,hatta gün geldi insanlıktan çıkıp bi cadıya döndüğüm oldu.Gerçekten insan hayatında böyle bilimsel bazı yıldönümleri vardır ya;hani okuruz biryerlerde bu kesin doğru artık inanıyorum.Otuzbeş bi kırılma noktası.Ya kırılıcaksın,ya da yola aslanlar gibi devam edeceksin.
Son bi gayret "başlarım lan sana otuzbeş"diyerek yola devam kararı aldım.
Zaman zaman burada yazabilirim çok deli kararlar aldım.Biraz daha sabır lazım bunu anladım.
Yeni insanlarla tanışmak istiyorum bu arada.Yeni yeni konular olsun hayatımda,yeni bişeyler duyayım,bişeyler öğreneyim,"aaaa öylemiymiş"diyeyim.
Herkes yeni bişeyleri benden duymasın; ben de birilerinden yeni keşiflerini öğreneyim.
Nasıl olacak bilemiyorum.Ben pek kimseleri beğenmem o nedenle de çok az insanı severim.Bu huyumdan vazgeçtim.Valla gerçekten.Yeni birileri girsin hayatıma söz önyargılı davranmayacağım.Biraz renk gelsin hayatıma ya çok şey mi istiyorum.Şu otuzbeşin ağırlığından kurtulmak lazım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder