3 Ağu 2012

kimseye söyleyemediğim


Aslında sadece hamile olmak istiyorum.Aslında başka bir çocuk yükü istemediğimi kimseye söyleyemiyorum.Ya da bazen istiyorum mis gibi bi bebek.Belki korkuyorum.Kafam çok karışık.Naz ı kendim için doğurdum,sadece ama sadece benim için o. "Seni kendime sakladım"ındaki gibi dumanın.Eğer ikinciyi yaparsam bu sadece Naz için olacak.Hayatıma ve hayatımdakine hiç güvenemiyorum maddi manevi."Amman doğan büyür" gibi bir cahillik içerisine de malesef giremiyorum.İki çocukla hala çalışmak zorunda olmak zoruma gidecek ,sinir krizi yaratıcak bende besbelli.Ve işin aslı tüm hayatımı Naza adamak niyetindeyim,büyüyünce ne kadar kıymetimi bilecek bilmeden.Tüm şanslarımı,imkanımı onun için kullanmak isterim.Ben ölünce yalnız kalsın istemiyorum.Bi kardeşi olsa daha mı az yalnız kalır.Gerçi her kardeş gerçekten kardeş oluyor mu bu da tartışılır.Anlıyacağınız kafam çok karışık ve her an vazgeçebilirim.Cipralexler dolaptan gözümün içine bakıyor.Ve bi an herşeye noktayı koyup yeniden başlayabilirim.
İnsanın hayatına ve hayatında birilerine güvenmesi ne kadar önemliymiş.İnsan sadece annesine güvenebiliyor malesef ve bu da  bazı kararlar için ve sonsuza kadar yeterli olmuyor....

5 yorum:

  1. Bende cocuk istiyorum, ama bu istegim sosyal cevrem yuzunden mi bunu bilmiyorum. Yani benim durumum biraz da "herkesin cocugu oldu benim cocugum neden yok?" kivaminda...Kocam, erkek arkadasim veya bir partnerim yok. Ciddi ciddi sperm bankasina gitmeyi dusunuyorum, ama bu seferde millete nasil laf anlaticam onu bilmiyorum. Bunu insanlara soyledigim zaman, beni cok iyi taniyan insanlar bile saka yaptigimi filan dusunuyorlar. Yuzume bon bon bakiyorlar. Ailem, annem destek oluyor ama yurt disinda bile yasiyor olsam beni cevre baskisi cok korkutuyor. Once cocuk istegimin gercek olup olmadigina karar vermeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben bi daha dünyaya gelsem evlenmem ve aynen bankanın yolunu tutarım ama melesef biz böyle boktan bir millete laf anlatma ülkesi çocukarıyız.yapamıyoruz.

      Sil
  2. aman sakın başka çocuk yapma bu durumda sakın.
    tamam senin durumundaki anneler çocuğuna adar kendini, çocuk büyüyünce kendi hayatına geçer diye biliyorum.
    evlisin ve eşine erkek ve baba olarak güvenemiyorsun.
    bari tek çocukta kal, çok yıpranırsın, delilik yapma.
    konuşuruz.
    :)

    mimledim seni.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafam çok karışık işte nolucak bakalım kaderde varsa düzülmek neye yarar üzülmek noktasındayım galiba...yorumlar beni çok mutlu etti bu arada...arkamda birilerinin olması güzel :))

      Sil
  3. diyorsun.
    :)


    mimlerine de bak ama.
    :)

    YanıtlaSil