6 Ağu 2012

ÇIKMAZ SOKAKLAR

Tesadüfen dün yemek yaparken içerden duydum  bu şarkıyı.Öyle tatlı bir melodisi var ki ve sözleri de şahaneymiş.Sevmem Burcu Güneş'i ve eflatun kimmiş hiç tanımam ama bayıldım.Buyrun...

http://www.dailymotion.com/video/xq1sio_eflatun-ft-burcu-guney-cykmaz-sokaklar_music

Korkularıyla Yüzleşiyor insan Er Yada Geç Bir Telaş Sarıyor
Önce Yüreği...
Gerçeklerle Yüzleşiyor insan Er Yada Geç...
Bak Mesela Benim Gibi !
Ne Karanlık Odalardan Ne Masallardaki
Cadılardan Korktum Sensizlikten Korktuğum Kadar
Ne Çıkmaz Sokaklar Gördüm Ne Diyarlar Gezdim Durdum
Kaybolmadım Sendeki Kadar ...
Azar Azar Gözlerini Kapat
Usul Usul Ellerini Uzat
Ben Tutarım, Yine Ben Duyarım Seni...
Ben Bilirim Aşkın Kıymetini ...
Korkularıyla Yüzleşiyor insan
Er Yada Geç Bir Telaş Sarıyor Önce Yüreğini
Gerçeklerle Yüzleşiyor insan Er Yada Geç Bak Mesela Benim Gibi.
Ne Karanlık Odalardan  Ne Masallardaki Cadılardan Korktum
Sensizlikten Korktuğum Kadar
Ne Çıkmaz Sokaklar Gördüm
Ne Diyarlar Gezdim Durdum Kaybolmadım Sendeki Kadar
İnan Ki Kaybolmadım Sendeki Kadar Azar Azar Gözlerini Kapat
Usul Usul Ellerini Uzat Ben Tutarım ,Yine Ben Duyarım Seni...
Azar Azar Gözlerini Kapat Usul Usul Ellerini Uzar
Ben Tutarım Yine Ben Duyarım Seni
 Ben Bilirim
Aşkının Kıymetini ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder