27 Ağu 2012

Bu hafta sonu...

Bu hafta sonu;


Anladım:Birilerini sevmiyorsam sevmiyorumdur.Ve sevemeyeceğim.Bunu anladım...

Cumartesi:Cumartesi denen şeyin hemencecik bittiğini anladım.Ama bitse bile ertesi günde evde olmak içime su serpti.Bir de minik kızım havuzda nasılda yüzüyormuş buna şahit olmak şahaneydi...

Kızlar:Eskisi kadar heyecanlı olmasa da dedikodularımız yinede ota boka kakara kukara yapabilmek çok güzel kızkıza bizim kızlarla...

Ev:Kendi evi olunca insanın koşturmacası bile başka bi keyifliymiş.Çamaşır as ,bulaşık makinası boşalt,iki tık yemek yap,oyuncak topla kıcımı yere koyamasamda güzelmiş be arkadaş...

İkea:Sabahın köründe de gitsen kesin kapıda birileri yatıyor ki otopark bu kadar dolu ve içerisi çılgın 4 kişilik aile sürüsü...Pes diyorum...

Ihlamur kuyu mezarlığı:Bırakmıyorlar tek başıma gideyim bir kaç saat oturup konuşayım,hasret gidereyim.Her gidişte konsantre olamadan geri dönmek...Ama gerçekten güzel bir mezarlık yinede içim biraz rahat...

Mahalle pazarı:Ömrümde böyle agresif pazarcıların bir arada olduğu bir pazar daha görmedim,hepsi muayyen günündeydi pazarcıların.Sebze mi aldık dayak mı yedik lanet olsun...

Misafir:Aileden ve sevdiklerim olunca nasılda güzel makara oluyor evde sürekli bir şenlik havası.Hergün gelsinler istiyorum...

Baget:Lanet olası 2 paket tavuk baget aldıydım.İlk gün fırında 1 saat pişirdim evden çıkıyordum kapattım.Akşam baktım pişmemiş.Tekrar koydum bir saat daha fırına ama lanet tavuk eşşek eti miydi neydi pişmedi gitti.Bizimkiler benim hatırıma çığ tavuk yedi.Allah belanı versin tavuk...

Oldum:Dün pazarda Naz tutturdu zeytin yicem diye.Al kızım bi tane ye dedim ,yok yetmedi başka bir tezgahtan bi daha istedi,sonra bi daha.Ve içimden bir ejderha çıktı o an bitip okeye döndüğümü ve olduğumu anladım."çocuum evde zeytin dolu versem yemezsin buralarda zeytin istiyorsun"Bu cümleyi kurdum ya daha da benden bi sikim olmaz...

Resim:Şahane bir resim aldım mutfağıma öyle bir cuk olturdu ki renkler ve konsept hayran kaldım kendime.İnternetten alışverişte üstüme tanımam...

Kalın kitap:Bitmesin diye okumaya kıyamadığım kadar komik ve sanki kendimi okuyormuşum hissi yaratan bu kitabı yazan kadınla tanışmak istiyorum...Son dileğim budur...




böyle geçti gitti...pc nin başında bulduk kendimizi.İyi haftalar olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder