6 Ağu 2012

for you deeptone

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
 
Kalan 1 yılımda tam da daha önceleri blogumda yazdığım şeyleri yapardım,arabamı
satar,tümparacıklarımı toparlar kızımı alıp beni hiç kimsenin tanımadığı bir ülkeye gider canımızın istediği herşeyi yapardık anne-kız.Ölmeme bi kaç ay kala da anneciğimi yanıma çağırır bebeğimi ona emanet eder melek ananemin yanına doğru yola çıkardım.
 
 
Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
 
Kanser takıntım var,Ve birilerinin kanser olması,o korkunç süreçte yaşadıkları acılarla ilgili manyak dercede takıntılıyım.Dr takıntım var yine bu sebepten bıraksan beni her gün bir jinekologa,dahiliyeye,mr a,tahlile falan giderim.
 
 
Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?  
 
Allaaah derim! oh be kafamızı dinleyelim diye düşünürüm.ama olayın bilincine varınca da vıkvıklanmaya başlarım ee ne bok yicem şimdi kiminle makra kukara yapıcam diye içime bi sıkıntı çöker kesin.
 
Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
 
İspanyadan başlarım dünya döner döner ve beni yine oraya getirir diye.Çok seviyorum orayı.
 
İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
 
Hiç öpmedim.Öptüklerim zaten hep prensti.Ama bazıları sonradan kurbağaya dönüştü o ayrı.
 
En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
 
Genelde böyle şeyler başıma gelmez.Ve inan ki hiç hatılamıyorum.
 
Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
 
Cep telefonum,arabamın anahtarı,kredi kartlarım.
 
Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Ön Kapak kesinlike lace olsun derim.
 
 
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 
 
Naz'ı da yanıma alabilirmiyim diye sorardım.
 
İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir? 
 
Koca efendinin iş yerine gidip ne geyikler döndüğünü teftiş etmek olurdu.
 
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder