31 May 2012

Tahammül

Bazı duygular bittimi bitiyor.Yani bunun dönemsel depresiflikle akalası yok.
Cipralexi bıraktım eski moduma döndüm.E cipralexi alırken yeniden mi eskisi gibi hissediyordum.Yooo.Sadece daha toleranslı olmuş olabilirim.
Demek ki bu iş benle alakalı değil.Bişi bittimi bitiyor.Önemli olan onu bitirtmemekte.İnsanın yıllarca sabrının son kırıntısına kadar sülalecek kullanırsanız sonuca katlanmak gerekir. Şimdi böyle hasbelkader devam edecek olan hayattan kime hayır gelir bilemiyorum.Ama ben böyle bir hayat yaşamak istemiyorum...Hayatımın sonuna kadar da size katlanabilmek için cipralexe muhtaç olmak da istemiyorum.Bir an önce Kasımpaşa moduna geçmem ve en az seviyede beni sinir etmenize ilaç kullanmadan izin vermem lazım.

Ben ;

Huysuz,
Huzursuz,
Lanet,
Agresif,
İçten pazarlıklı,
Osuruktan nem kapan,
Gereksiz saygı bekleyen,
Kendini bir bok zanneden ama aslında hiç bi sikim olmayan,
Sürekli beni,ailemi,anneliğimi inceleyen,bir kulp takmaya çalışan,
Benim huzurumu kaçıran,
Girdiği ortamı gerginleştiren,negatif enerji yayan,
Görmeye bile tahammül edemediğim ama görmek zorunda olduğum,
Özgürlüğüme,kendi özel alanıma müdahale etmek isteyen,
Beni sürekli eleştiren insanları hayatımda istemiyorum...

Ve ey insanlar;her yazdığımı sadece tek bir kişiye yormanızı ve yazma işlemime de ket vurmanızı istemiyorum.Hayatımdaki pek çok kişiye ait yazdıklarım.
Kafanızı fazla yormayın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder