22 May 2012

işte böyle

Suya boş yere bir taş atıp çıkardığı halkaları izleme peşinde değilim.Sadece özgürce içimden geleni yazmak istiyorum.Kimse ne "like" etsin (ki bu "like" olayından tiksiniyorum hele "beğen" lafı beni kusturuyor),ne de bir "comment" bekliyorum.Sadece içimden gelen birşeyi yazmak amacım.Ama olmuyor.Tüm işsiz güçsüz facebook başı insanlar,ya da "her söze bi cevabım var lan benim" ciler canımı sıkıyor.
Saçma sapan aklıma gelen birşeyi yazsam hemen altında bir buzağı arıyorlar.Yoruldum.Ha dersin ki "ee bas git girme bu sosyal medya olayına".Neden ya?
Arada kafam bozulur,sevinirim,bişi söylemek isterim söylerim arkadaş.Sen bas git beni kısıtlama,darlama,yorum yapma bana.Hani doğum günümdür ,bi resim vardır tamam konuş ta her söylediğimi üzerine alınma.Özgür bırakın insanları bi lafın altına 360 tane yorum yazmayın.Gereksiz.İşiniz mi yok?Senede 1 kez gördüğün adamın hayatında bu kadar var olma çaban niye?İşte böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder