9 May 2012

eksik

Evet eksikler içinde boğuluyorum.Yani düşününce al al al nereye kadar geberip gidicez o vazoda olmasa da olur,hani şu halıyı 2 ay erteleyeyim,yok ayakkabı dolabını mobilyacıdan gidip almayan kocayı lanetlemeyeyim falan diye düşünsemde içimdeki nedensiz sıkıntının evdeki eksikler ve yerleşemeyen hurçlar olduğuna kanaat getirdim."Hurç " kelimesi bile başlı başına beni depresyona sokuyor.Tam ev kadını moduna geçtim.Akşama ne yemek yapıcam,kadına verecek param yok 15 te bir alıcam ee o aradaki hafta ne bok yicem,gideyimde ütü yapim bari biraz,156874 bininci kez mutfak eşyalarının yerini değiştiriyorum ve bir türlü mutfak düzenimden memnun kalmıyorum.Hala dedem gidip yemek takımımı alamadım,3 numaralı borcam tencerem yok e nasıl olucak benim halim vs vs vs içinde ağır depresyondayım.Bundan 2 ay önce evim yok diye depreşirken,şimdi de yerleşememe ve eksiklerden depreşiyorum ve kendimi yüzyılın nankörü ilan ediyorum.(Allahımm sana şükürler olsun işin geyiği bunlar sakın yanlış anlamaaaa)O kadar çok alışveriş yapmışım ki hergün bir kargo geliyor resmen.Ve hala eksik olması çok acayip mesela geçen gün başladım patlıcan kızartmaya ve evet meğer maşam yokmuş.Sonra şööyle bir yayılıp tılsımımı açıp içim dedim tirbüson yokmuş,banyoda saçımı kremledim ama saç açma tarağım yokmuş,sabah kalktım zira hava buzmuş ama deri ceketim yokmuş.Hal böyle olunca hergün eksik listeleri yapılıp yanlarına tik atmakla geçiyor günlerim.Ama mutluyum valla bıraksalar evimden dışarı adım atmıcam.Düşünün ki sanırım 4 haftadır caddeye bile gitmedim ve gidesim yok onun yerine özkuruşa gidip sebze almak,mahalledeki züccaciyeye uğrayıp plastik leğen almak çok daha zevkli şu aralar,hele ki bazen eve geldiğimde canım annem ve canım kocam ortalığı toplamış bulaşık makinasını boşaltmış oluyor ki işte bu da şahaneymiş.Bende haberler bu şekilde...Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder