25 Ağu 2011

bb olmadan asla

Amanın dostlar Blackberry' min camı çatlamış.Bildiin taş gelmiş gibi bir çatlak var ve şu an farkettim kiiiii; yıkıldım!!!
Zira bundan kelli benim bu alet olmadan adım atmam,nefes almam söz konusu olamaz.
Turkcelle versen kimbilir kaç günde geri verirler en iyisi gideyim kendime yeni bir bb alayım,bunu da kardeşcağızıma vereyim diye düşünceler geçiyor içimden.
Ama aslında bu günlerde bir de Ipad alasım var fena halde ama sims 3 ün Ipad versiyonunu bulamadığım için vazgeçer gibi oluyorummmm; sabah geliyorum tekrar dellenip almak için hamle yapıyorum ve engelliyorum kendimi.Tam bir karmaşa an gelicek ve place order yapacağım diye de korkmuyor değilim kendimden...
O kadar alıştım ki bu alete sanki benim parçam oldu.O olmadan ne halt ediyordum bilemiyorum.
BBM mesela can'mış,wc deki en iyi dostmuş,Twitti,facebooktu,bünyamindi,cep hürriyetti,gmail di,wats ap tı, bankaydı derken ayrılamaz olduk birbirimizden.
Bi communication bi communication aman da aman...Allah bb ye zeval vermesin,kim bulmuşsa çook yaşasın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder